Håndmalte dørskilt i tre

Håndlaget skilt i tre med håndmalt tekst og blomsterdekor. Påmontert figur av tre. Hull for skruer til oppheng. Farge lysebrun beis. Males ferdig med navn og lakkeres før forsendelse. Størrelse: 12xcm. Søkeord : skilt, treskilt, velkommenskilt, velkommen håndmalt nostalgi. Håndmalt Pyntetallerken - Flink pike kan du være selv! Dørskilt i porselen. Trenger du et nytt dørskilt ? Vil du ønske gjestene velkommen? Hva med et skilt på. Du kan velge farger og motiver selv.


Vi maler også dørskilt m. Bestillinger på håndmalte barnestoler og andre treprodukter mottas gjerne pr. Håndmalte dørskilt kan du bestille hos oss på Bakklandet. Her noen blomstermotiv. Bryr du deg om fremtiden, og planetens vel.


Jeg er en privatperson som lager hjemmelagede dørskilt til bruk både inne og ute på. Jeg maler de fleste motiv på dørskilt. Svarer vanligvis innen tre timer.


Jeg må ha meg et nytt dørskilt, og jeg vil ha et kjempefint et. Skilt fra Baggroa. Jeg har et gammelt, koselig hus, ikke noe moderne design i acryl her takk.


Eller hva med håndlagde runer i tre ? Bilder, skjermsparer og. HÅNDMALTE TREVARER. Brunostkasse - blå. SKILT: lite skrin.


TRETALLERKNER : VINBOKSER: DUKKESENG: kommentarer: Anne N. Malt og en del akvarell, malt på stoff, porselen, tre metall,kjeramikk,glass. Putetrekk, vesker, duker, løpere, håndmalte dørskilt, håndmalte postkasser og mye. Vi har håndmalte dørskilt som pappan min kjøpte da vi var på.


Et lite dørskilt, håndmalt på bjørkeskive om eieren har bart.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lakk til tre

Bunnplate tredal tilhenger

Billigste fasadeplater